Blog asyik bertukar wajah. Biasalah. Kalau wajah tak ok, nak memblogging pun takde mood...
Just want to share the talk that I had with my Big Sis last week.
Title: BerSeraH
"Mesti best kan L dah berserah..." Big Sis memulakan topik perbualan...
"AlhamduliLlah. Memang best. Apa2 nak jadi, tak kisah dah. Dah tak larat nak pikir lama2. Nangis banyak mana pun, dah tau dah keputusannya tak memihak pada kita. So, guess I have to berserah in anyways... hehe" macam bagus je drnehar ni berseloroh! hehe.
tHe eNd
Wokes. Tu je yang nak di share buat masa ni.
Kesimpulannya, sempena Hari Raya Korban, nak kata lah yang sebenarnya...
Berserah itu satu Pengorbanan jugak! hehe. Harap2 pengorbanan ini diterima oleh Allah...
WaLlahua'lam. :)
No comments:
Post a Comment