Monday, February 07, 2005

Saja Melepak... Kejap jekkk!!!

Today dapat juga study walaupun penat semalam tak habis2 lagi. Straight 3 hari tak dapat rehat langsung. Hari ni dapat jugak qadha' tidoq n luruskan pinggang. Trapezius pun dah spasm semacam. Apa taknya... 2 hari bawak kereta comel n cute jalan2. Semalam berjalan pusing2 cari idea, barang2 kawin abangalong dgn bakal kaklong, mak n ajin.

Travel dari Melaka sorang2 naik kereta cute n comel, kata bakal kaklong best. (Dia pun kereta ikan kelisa gaks, tapi kaler ikan putih. hehe) Tapi, dah biasa naik kereta dulu2 dari Melaka ke KL mesti singgah McD drive thro reramai, tak gheti lagi nak jalan2 naik kereta jejauh ni sorang2. Radio pasang pun takde lagu best. CD plak tak beli lagi... isk isk... Boleh tertidoq pulak tu bawak kereta sorang2 ni. Isk isk, bahaya sungguh!!!

Anyways, had fun on Saturday 5/2/05. Went jalan2 with Maya. Fetched her at her house. Then, went to Laila's wedding. Arrived there around 1:30pm. Jumpa Jah, Cik Yam, Bash, Debam, n Kak Da. Gamat kenduri kawin orang dibuatnya. hehe. Lawak tul! Maya mesti cultural shock! hehe. Tu lah... cemana nak kawin, perangai sorang2, YA RABBI! Sabaq jelah! Lela nampak happy dengan Faidz. AlhamduliLlah, selamat lagi sorang budak pompuan kelas kitorang kawin. Kitorang ni ramai lagi tak lepas. Budak laki haaa... tinggal 3 orang je lagi yang tak kawin lagi. Kronik2... hehe

Oklah, pastu pi amik Didie kat rumah dia and off to Aiza's house. Anak dia, Nor Fatimah, comelnyeee.. Ajin apa lagi, start lah dia mengendeng2 kat baby tu. hehe. Sabaq na Ajin, tak lama kita dapat lah anak buah abangalong! We had great time and I really laughed that day. Memang seronok sangat tengok Cik Mek Patimah duk gelak2 serak2 basah dia. Dah la putih melepak, rambut kerinting. Nanti rupa anak aku cemana ek? hehe. Haaa... dia ada nappy rash. Harap2 dah baik dah la... InsyaAllah.

Balik tu, hantar Maya kat Sungai Buloh. Time nak balik rumah Cheras, ha, biasalah kalau tak sesat tak sah kita ni. So, tau2, ikut Damansara, Kerinchi Link. Nasib baik dah biasa lalu jalan kat situ... sebab dulu rajin gak gi area tu... (rumah orang tuuuuuttttt) Sampai rumah 7:50pm. Nasib baik mak takde. hehe.

Actually Mak ajak ikut nak tempah baju kawin bakal kaklong. Tapi, malas nak pi. So, last2, mak ajak jugak the next day. So, Ahad 6/2/05, pergi lah SEMUA HOUSE tengok2 manik2 yang akan dijahitkan pada kain. Then, termasuk lah pulak dalam kedai HYDEE'S DESIGN (kut, tak ingat dah nama kedai tu). So, mak tanya2lah pakej kawin. Mahal betoi! Tapi nak buat cemana, kalau boleh nak tolong time kawin nanti, boleh gak nak cut budget. Tapi drnehar got big exam nooo... So, cannot do anything. Have to eat nasi minyak only. The rest have to ask the others to do. :D

Apa2pun tak decide lagi. Tapi baju bakal kaklong tu memang lawa la. Semua yang pi kedai HYDEE masa tertengok kain yang mak beli kat S'pore, memang depa kata lawa... Kembang mak! hehe. Kedai tu Fauziah Latiff, Liza Hanim n adalah few other celebrities yang amik pakej kawin kat situ. Mak mana lah kenal... hehe. Tapi, offer dia quite ok. So, she's still considering.

Waaaaaaaaaaaaa.... Dah lama dah melepak2 ni. Gotta go! (Dah lama tak menulis daaa... sekali datang mood, macam banyak laks citer! hehe.)

I'm Happy!

No comments: