Assalamualaikum...
Alhamdulillah, hari ni, dapat cuti sama dengan Hubby. :) Well, takde buat apa pun, tapi the thought of we cuti sama makes me happy... :)
Sat ni masak soto. Tak tau la sedap ke tak. Last buat masa kat Manipal dulu... Hubby duk citre dia makan soto kat ICU (he's doing Anaest rite now...). Terliur kita... So, saja la buat since hari ni cuti... Tak tau la apa rasa sebab Hubby belum balik Solat Jumaat lagi. Tunggu dia la...
Nak dekat 3 bulan kawin, tapi rasa macam baru kawin jugak.. hehe. Soalan famous orang suka tanya kat sini, "Cemana boleh kawin dengan Solah?" hehe. Soalan tu rasanya semua orang suka tanya... Lawak jugak...Tapi, senang jawab, "Dah jodoh." :) Tak penah pun kenal suami sebelum kawin dengan dia... jadi waktu ni kami ambil peluang ber"cinta" dulu la sebelum ada orang "ketiga"... hehe. :) Saje berseloroh... Rezeki orang ketiga dalam rumahtangga kami, kami nantikan. Ada rezeki, adalah insyaAllah... :)
Next weekend mak ayah nak datang KB... Bolehla ajak duk rumah baru kami... :)
BAITUL SOLAHUDA...
:)
Salam Jumu'ah!
No comments:
Post a Comment