Alhamdulillah, last Jumaat, went to Shah Alam n met Didie and her new baby, Bastrisyia. hehe. The name really reminds me of Kak Wan! Orang dah amik nama tu laaa... Hang kena cari nama lain lah pulak. hehe. Sekejap je pi. Syarat jumpa. Sian kat Maya... teringin nak pi. Sori lah tak kabo nak pi jenguk Didie.. Tak tau hang nak pi sama. :) Yelah, orang cuti dengan orang keje, timing lain2 la... hehe. k k.. insyaAllah, next time ingat call hang dulu k? :)
Then, went to Masjid Negeri. Daftar untuk Kursus Kawin. :) Sekali dengan Faie... Alhamdulillah, la ni dah recruit 4 orang... So, sape2 nak join kursus kawin weekend ni, jom lah kita beramai2??? hehe
Pastu... Faie blanja kita makan kat KFC PKNS!!! Syoknyeeeeeeeee... Terima kasih la cik faie!
Waited for Auntie Non kat PKNS. Then, both of us went to Jeram and met Apis. In the middle of his SPM Trial... So, bergambar la dengan adik sorang ni dengan baju konvo kita... :D Esan gelakkan sebab angkut baju konvo semata2 ke Jeram. Sabo jelah! Tunggu la time dia nanti...
Alhamdulillah, reached home safely... Auntie Non stayed overnight at the house..
Sabtu, went to a wedding at Taman Duta. Siap ada shuttle van from the parked car to the house. hehe. The theme color is white. Very sweet lah! And the house is so beautifulll!!! Masuk2 je rumah, bau the fresh flowersss... Very nice ah! Mak said something there that she thought I didn't hear it... hehe. *syyyy, cannot tell lorr!*
After that, went to Aminah n Iznan's walimah kat Masjid Wilayah. Kejap je makan and took a picture of both of them coz kita pergi dengan Mak n Ayah. Iznan cakap gambar ni copyright. hehe. Semuga Allah memberkati antuma dunia akhirat. Ameen. :)
Sahabat2 pengantin.. ;)
Petang Sabtu, lepas balik rumah, pergi melawat Kubur di Kg Batu. Bila lawat kubur, arwah pakcik dah sebak. Setiap kali ke kubur arwah pakcik mesti sebak... Maybe sebab rapat kut... :( Semuga semua ahli keluarga digolongkan di dalam golongan orang2 beriman. Ameen.
Malam, pergi ke rumah arwah Nyang di Kg Batu. Ada kenduri doa selamat sebelum Ramadhan. Semua sedara mara berkumpul. After makan, tolong kemas2, sampai 11:30pm. :) Sampai rumah 12 lebih. Penat gak! ;)
Ahad pagi, went to Kuliyyah of Architecture n Exterior Design (KAED) UIA with Esan. Tempat dia study. Wedding Aishah, kawan time matriks dulu. Dah lama tak jumpa... La ni kerja kat Sarawak coz husband dia pun keje kat sana. :) Semuga Allah memberkati antuma... Ameen.

After that, went to the Curve and outing with Auntie Non n my brothers kat Cozen Italiano Cafe... Thanks Cik Non! :)

That's all for now... Excited lak kali ni guna fotos attachment in the blogger... :)
"Allah bagi ujian, nak uji apa tindakan kita seterusnya...."
No comments:
Post a Comment