Assalamualaikum...
Salam Jumu'ah Sa'eedah! :)
Lama jugak tak menulis dalam blog... Busy la dikatakan. :) Awal bulan lepas duk sibuk dengan EOD. La ni dah free sikit. Tapi end of this month start EOD balik. EOD means, keje alternate days... Memang penat... tapi alhamdulillah, hari ni dapat gaji... Mak happy je dengar my earnings! :) My 1st gaji woooo... ;) My 1st oncall pun I will never forget. Pi langgaq kete owang tak pasai2.. isk isk. KELISA dah tak lawa dah... Last week I realised, wiper belakang kete dah hilang... Apa nak jadi dengan kete aku???:(
Anyways, so far ok lah jugak surgery.. Memang la ada mehnahnya kat HKL la dikatakan. Tapi, kena banyak sabar la... :) I just hope I can learn fast.. reallly! That's my doa. :)
Oklah.. tak tau nak story mory apa.. tapi, tadi saja belek2 blog mizzketeers, coz hari tu maya ada sms quote what I told in the mizzketeers. :) Masa tu deny I said that... tapi tadi bila bukak... hehe... betul pulak apa yang dia cakp. *malu malu*
Take care people. Doakan kita n semua.. :) Miss blogging! ;) Esok oncall....
Bak kata2 novel NATASYA - Abu Hassan Morad:
"Jodoh tu memang ketentuan Ilahi tetapi usaha ikhtiar kita juga perlu. Buah yg dah masak, kalau tidak dikait, dijolok belum tentu masuk mulut kita."
No comments:
Post a Comment