Tuesday, November 14, 2006

I LOVE MY NEW BLOGSKIN

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, thanks lukluk for the compliment. You can get it at Isaini. hehe. Promo free blogskin... Well, I'm not like some of them who knows how to create their own skin. However by just following Isaini's instructions in the blogskin, I'm able to make this blogskin possible not impossible... :)

RASA NAK DEMAM
Hmmm, dengar dalam telefon, suamiku demam. Dia tak pernah sakit sejak kawin. Cemana ye? Selalunya bila kita demam, dia selalu runsing. Buatkan susu, bagi makan ubat... Memang seorang doktor yang baik... :D Tapi, bini dia cemana ye??? Harapnya boleh buat yang terbaik untuk suamiku dan biarlah dia cepat pulih... Ameen.

SORANG INDIA, SORANG KL
Soalan macam mana boleh kawin dengan suamiku masih lagi tak berakhir sampai sekarang walaupun kami dah berkahwin selama 5 bulan lebih... hehe. Cemana sorang blaja kat India, sorang blaja kat KL boleh berkenalan dan kawin? Kenal kat mana??? hehe.

Jodoh, itulah yang mempertemukan kami berdua... :)

Oklah, setakat ini dulu... buat Bayu Pagi, thanks for coming over... What's your blog address ye??? ;)

2 comments:

Anonymous said...

hihihi dah bertukar wajah nmpk.. alhamdulillah, nape ade bnyk test? musykil but sesape yang bace entry selepas tue mesti perasan something coz L dh bgtau pun..

drnehar said...

hehe..