Tuesday, November 21, 2006

TOCHE TOCHE

Assalamualaikum...

THANK YOU
Toche Toche...
Terima kasih deh!
Sudi demo maghi baco gapo ambo dok nulih... Timo kasih banyok laaa...
Bayu Pagi, baiti, semek, Syahlisa, My Twin, Kak Wan, Ana... ;)

BANYAK CERITA
Memang pun la ni ada masa nak blogging, that's why semangat nak menulis blog. Nanti boleh la "baby ummi" baca bila dia dah besar. Ummi dia suka tulis blog... My husband pun masa kawin hari tu cakap, "Suka sangat tulis blog?" hehe. Nasib dia tak halang kita menulis je... ;) Yelah, bercinta selepas kawin, mana nak kenal sangat hati budi masing2... hehe...

A&E
Pening palo ni, ngantuk. Shift pagi hari ni. Tak berapa banyak kes. Cumanya, sekarang wad A&E ditutup. Jadinya, kebanyakan patient akan dihantar ke wad atau balik ke rumah. Bos A&E particular sikit. Tak boleh tengok ramai patient terbaring atas stretcher. Yelah, patient keep on coming, so terpaksa la see, examine, treat and let go... Tapi kena tulis waktu sekarang sebabnya ada sorang lagi nak guna computer ni malam nanti... hehe

DEMAM BLOGSKIN BARU
Terbaca kat blog Raiyan, baiti tulis, "Demam blogskin baru ke sekarang ni?" hehe. Rasanya macam betul je... ;) Actually kita tukar new blogskin sebabnya that day rasa down giler2. Lepas tu tengok, belek2 Missapple's Corner for motivation... Memang boleh jadi blog motivation la blog lama tu... Masa tu memang sedih sokmo. Air mata, daun gugur sokmo sebab jadi missapple. Tapi, at the same time there were so many lifting thoughts in the blog.. :) Terlalu banyak yang dapat dipelajari dari pengalaman, samada pahit atau manis... Yang penting, ingat semua ujian tersebut datangnya dari Allah SWT dan pastinya kita mampu untuk menghadapinya... ;) Syukur zaman "missapple" sudah pun berlalu... Kini zaman Mrs. Apple with Mr. Apple and Baby Apple. hehe

No comments: