Wednesday, November 15, 2006

SORI... CAN'T FIND ANOTHER BLOGSKIN FOR YOU

Assalamualaikum...

DEMAM
Alhamdulillah, suamiku demam tak teruk mana.. Syukur la. Walaupun pada mulanya risau jugak sebab badan dia panas... Tapi lepas makan nasi, makan ubat, demamnya kebah. Bila malam, sekejap sejuk, sekejap berpeluh. Dia terlalu penat dengan oncall dia malam semalam. Caesar dari siang sampai ke malam hingga ke esok paginya... By the way, suamiku di bahagian bius/anaest...

SYIF MALAM
Hari ni, seharian tak kerja, tapi kerjaku bermula 10 malam ni... Kalai pertama syif malam. Takut memang ada sebabnya masih lagi tak pandai dengan kes2 di A&E. Selalu bertanya dengan kawan2 yang lebih senior. Syif malam, hanya 2 orang yang akan bekerja. Tak tau lah macam mana dengan tak pandai nye lagi ni... Tawakkal... Doakan kita eh?......

SURIRUMAH
Sejak kerja syif ni, ada masa, ada peluang jadi surirumah. Pada awal2 kerja di A&E, takde mood nak kemas rumah, masak2... Tapi bila dah biasa sekarang, pandai adjust masa, sekarang adalah peluang kemas rumah dan hal2 yang berkaitan dengan rumah.. Dapatlah jadi surirumah. Mana ada peluang macam ni dulu2... ;) Alhamdulillah. Sepatutnya jadi lebih bersyukur dengan kurnian yang telah diberikanNya selama ni... Alhamdulillah...

BLOGSKIN
Well, my husband wants to find a blogskin for himself. Hmmm... He has a particular blogskin that he wants... I'm not good understanding all the coding. My current blogskin, thanks to the template which I used only 2-3 hours to readjust my blog... If I use another skin, maybe I'm unable to do it in 2-3 hours... maybe more hours...
Sori ye Abang... Abang pemilih... Susah nak cari. Dah cari dah, tak jumpa2 lagi... :D

No comments: